İLETİŞİM


sevimvepasta@gmail.com











2 Ocak 2012 Pazartesi

TRUFFLE...





Şimdi ben bu küçük lezzet topları için hangi etkileyici güzel sözü kullanmalıyım acaba...dehşet yedikçe yediren sonra eşittir kilo olarak geri dönen harika ötesi lezzet işte ... çikolata seçimi çok önemli ben kahve dünyasının çikolatasını kullanıyorum mükemmel sonuç alıyorum...


MALZEMELER
  • 5 su bardağı kakaolu kek kırıntısı
  • 1 su bardağı damla çikolata (kahve dünyasının kullanıyorum)
  • 1 su bardağı sıvı krema
  • 5 çorba kaşığı nutella
  • 5 çorba kaşığı fındık tozu
  • sevdiğiniz herhangi bir aroma(acıbadem,nane,portakal)
ÜZERİ İÇİN

HAZIRLANIŞI

kek kırıntılarımızı karıştırma kabımıza alıyoruz sos tenceremize kremamızı alıp orta ateşte kaynatmadan ısıtıyoruz ısınınca altını kapatıp damla çikolatamızı ekliyoruz özleşene kadar karıştırıp kek parçalarımızın üzerine döküyoruz geri kalan tüm malzemelerimizide ekleyip özleşene kadar yoğuruyoruz buzdolabında 3-4 saat dinlendirip küçük küçük toplar halinde tepsimize diziyoruz üzeri için çikolatalarımızı benmaride yada mikrodalga fırınımızda eritiyoruz ve üzerlerine döküyoruz afiyet olsun...

Hiç yorum yok: